lite mer om min nya kärlek, samt svar på tal

Börjar detta inlägg med att jag älskar mina skor, åh det tror jag alla runt om mig har hört x antal gånger dessa dagar ass!
- Åh jag vil sluta nu, så jag kan åka hem och sätta på mig mina nya skor!

Men shit vad lång jag blir i dem, hela 177cm :O Helt plötsligt är allt neråt iställe för uppåt! Men jag vänjer mig nog, imorgon är det fredag så i helgen ska jag allt inviga dem...

Svar på kommentarerna:

Tabita: Tack visst är dem hihihi!

Mami: Seriöst, klart jag kan gå i dem, det är ju platå med, så det är rätt simpelt :P Ja det börjar närma sig, men tror dock jag komme vandra in genom den dörren i vans.. För vem vill ha högklackat den långa bilfärden!? ;)

Lisa: Jag var tänkt att köpa de svarta, men då jag har beställt de svarta med nitar på, kände jag att då får de bli ett par bruna med ;) Men ska nog beställa ett par till oxå, I JUST LOVE THEM!

Ronja: Jag har köpt dem på en ny öppnad skobutik i sentrala Oslo :)


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: