Runköl till Larsdotter ffs

Fy fan vad jag har mycket att se framemot :) Är så sjukt stokad på att tiden ska gå fort för en endaste gångs skull! Först och främst vill jag att det ska bli torsdag kl:1800, får då ska vi en del av familjen ut på bilfärd i Sebs ny inköpta minibuss hihi! 17 timmeras bilresa whoop whoop!! Jag och Rio har sjukt niciga kosplaner för den bilresan, så klart varsin onepeac åh fillt samt kudde..

Åh fan vad jag ska dricka runköl då kan jag lova er alla..

För er som inte vet vad runköl är, så ska jag förklara det för er.. Idag så sa jag till slagskämpen på jobbet att jag saknade folköl så sjukt mycket.. Åh det jag ska göra på torsdag så fort jag korsar gränsen är att dricka folköl!

Åh då sa slagskämpen att det borde fan kallas RUNKöl!! Jag vart tyst åh tänkte lite, sedan hmmaade jag och nickade åh forstöd vad han tänkte.. Runka är nog fett nice för er killar, men knulla är ju så mycket bättre!

Han kände lite samma för folköl och öl!! Jag köpte det helt klart, så hädan efter dricker jag runköl!!

Nu ska jag snart dra mig till ponkarna och mysa lite.. Sleepover där ikväll ass!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: