teknikvärldens små underbara under

Det är helt sjukt hur handikappad man kan bli då en pryl, inte längre finns/fungerar!? Som ni vet så har ju min iPhone gått och dött. Så för det första hade jag ju ingen väckarklocka imorse. För självklart så bestämde jag mig för att sova hemma igår.

Spelade ändå ingen roll för imorse då jag vaknade så var jag sjuk, så kunde inte gå på jobbet! Men eftersom iPhonen är död kan jag ju inte heller ringa någon och medela att jag är sjuk! Åh ingen är hemma här, så kunde inte låna någons mobil heller! Tror dock att jag har kunna fått iväg nått slags livs/sjukling tecken till jobbet! Hoppas det iaf..

Men det är sjuk min iPhone har inte ens varit död i en dag och redan så har två saker fuckat totalt för mig! Förstår ni hur beroende man då är av iphonen! Shit det är skrämande på ett sätt eller många sätt.

Fick iaf ett mail av apple idag och jag kan vänta mig min nya mobil den 12-19/december.. SERIÖST det är ju mega mongo länge tills då :S 10 dagar hade varit en sak men ass seriöst! :( Buhu! Hur fan ska detta gå vägen?

Har fan ingen iPod nu heller.. Ser ni det bara kommer mer och mera!

Längtarr fan tills vi drar till Asien och jag ska lämna alla mina teknikprylar hemma. Kommer bli fett skumt då man kommer hem kan jag tänka mig då man har vant sig att vara utan igen lixom!

Aja nu ska jag försöka få i mig lite lunch..


BRING IT.
BY: Frugan

Kolla på min länk! Läste du det inlägget? :) puss


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: