köpa skor är fan bättre än sex, ibland enligt mig

Har nyss kommit hem från staden, gastade runt där med Hanna och Mariah. Jag och Hanna tog tag i det ärendet vi åkte ner på staden för att göra i Lördags men HELT och hållet glömde bort!?

Att ta kort till att kunna skicka in för att får visum mm.. Men nu har vi gjort det åh så klart vart de döds äckligt fula hahaha. Hade en väldigt charmerande ton av gult, riktigt nice! NOT..

Passade på och visa Mariah vart jag hade köpt mina underbara JC skor. Åh tror ni kvinnan kunde hålla sig när hon såg dem eller :P Haha , så klart inte! Så idag har Mariah varit lika lycklig som jag var den dagen jag hade köpt mina :D

Så nu kan vi glassa runt på staden, men våra JC skor! Även Hanna vart nog lite smått sugen på att köpa ett par! Jag tycker helt klart att hon ska slå till på ett par med.. För de dära är nog de underbaraste skorna jag någonsin kommer att äga!

Åh imorgon kommer mina andra par in för att levereras.. Som jag har väntat! Så på loppet av två veckor kommer man äga 2 par Jeffrey Campbell skor!! Mega mega mega hihi!

Men köpte en sak på HM idag, en as blå stickad tröja, som det nog kan bli mega med skjorta till :) Så ah jag var nöjd att jag iaf köpte något..!


BRING IT.
BY: Mami

Kul att nån kan köpa KLÄDER och SKOR

2011-11-30 22:20:36

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: