wtf var min första tanke med, tack frugan va den andra

Shit måste ni ju tänka då ni knappar in på min blogg.. De tänkte jag iaf, hihi! Frågade Frugan min igår om hon kunde ändra min blogg till hur hon tyckte den skulle se ut för att passa mig och min blogg.. Sa att hon behövde inte stressa lr något sådant alls.. Så går jag in idag, så BÄMM!!

Har helt enkelt den bästa frugan i hela vida universum. Skulle aldrig vilja ha någon annan ever ever.. Så gifter hon sig någon gång i livet, får hon va fru till två, för jag jag släpper inte det taget! :P <3

Känns skönt med litet nytt utseende, kan ju verkligen inget alls om sådant dära grejs, vilket är lite tråkigt för hade man kunnat hade det nog varit roligare och blogga, just för att man kunde göra om lite då och då :) (Frugan du får göra om den då du tröttnar på den, eller när du vill, samma lösen:P).

Igår var vi iaf och firade Ina som fyller år idag, var riktigt korsligt. Sedan skulle vi dra på ett ställe men då Seb e så lite kom vi inte in på det och drog iväg till caffesara. Där hade vi det mysigt, snackade och myste på en hel del!

Självklart vart det drama, men JAG var inte med i det. Fett NÖJD whoopp whoop!

Drog och åt pizza, haha GRATIS, efter att ha drygat med pizza gubben och sagt jag betalat den. Tillslut orkade han inte, plus att han vart fett osäker så då fick jag gå :P Huhu!

Landade hemma hos Seb och Mariah brevid Charlie däckade rätt fort sist jag kollade på klockan va den något vid 06 något! Haha fan vad vi höll igång...

Vacknade 0950 skit pigg, alla andra sov. Så jag klädde på mig och drog hem. Har donat lite här hemma kollat på en film, en as bra film för övrigt.. The HELP skit bra se den säger jag bara!


Långt inlägg lr vad...

BRING IT.
BY: Ronja

Den blev skitsnygg bloggen!!! :D <3

2011-11-27 21:41:48
http://ronjawe.blogg.se/
BY: Mami

Snyggt:) Duktig hon är Elin.Frida är också duktig om du vill ändra nån mer gång :) Alla blå <3

2011-11-27 23:25:01

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: