är det premiären ikväll för ny inket..

Gurka och morot samt dip är inköpt.. Dock är jag fett mätt men man ska ju alltid vara på den säkra sidan, ikke sant!?

Tänkte väl att det kanske är dags att visa er mitt nya ink soon! För det är ju en hel del som är nyfiken hur det kan se ut. Den är snart helt läkt, vilket känns så gudomligt bra, då den hära bruden har varit fett jobbig. Kliat som ett jävla as och ömsat massa. Hatar hela den hära jävla läkningsprocessen smörja åh tvätta.. Blää, kan de bara vara klar!

Aja ikväll blir det inte någon premiär på tatton min, men imorgon tänkte jag ge er två bilder på den :P Så spännande! Men tänkte ge er en på ugglan för mina vänner som inte har sett den riktigt ännu! :)


Mina älsklingar..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: