dutt dutt inlägg om en onsdag

Fett trött tjej som sitter hemma, med sjukt tovigt hår, då menar jag fett tovigt hår.. Har inte borstat håret på x antal dagar. För jag har inte hunnit eller prioriterat det! Bla bla..

Fett kul dag på jobbet idag måste jag dock säga, slagskempar på jobbet! Whoop whoop, u go boy!

Idag skulle  PB göra en ny tattuering så följde med henne ner till Tony. Eftersom hon alltid följer med mig, så gör jag så klart samma sak för henne! :) Det var iaf en sjukt rolig och mysig kväll på ett golv i en tattueringsstudio med orange soffa, blått ljus under disken och en höna i metall! HAHAHAHAHA..

Tattoon vart fett nice på PB iaf.. Sjukt kul att de alltid har känts som hon har haft en tattoo på armen, men hon har ju inte haft det.. Men nu sitter den fin fint där. Njöt som bara den då hon tyckte det gjorde ont, moahaha!

Aja nu är jag iaf hemma och ska hoppa ner i sängs åh få lite värme för fryser fan så in i helvete!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: