igår bevisade jag att jag var den sämsta jocke med kniven ever!

Var världens segaste brud hela dagen och kvällen. Men då klockan slog 00.30 begav sig jag och Rio mot Ponkarna för vi ville se film. Så där kommer vi ingasandes då de har mysringen på golvet!? Aja de vaknade ju iaf..

Jag och Rio hade ju med oss gurka och morot som vi skulle dippa.. Rio klemade gurkan så jag fick ju kötta på morötterna. Åh tro inte på fan att då jag lägger min tyngd på kniven mot moroten, så glider moroten iväg, åh vad är kvar undeer kvniven..? JO MIN TUMME! Så jag kuttar in i halva nageln... Fy fan i helvete vad ont det gjorde och blödde gjorde jag med :(

Så därför har jag kommit fram att titeln som jocke med kniven är jag icke värdig, så varsegod och ta den, någon!?

Vart iaf fett film häng, sedan så var det sovdags, jag och Rio hade dock hält i oss massa Redbull så vi var pigg som attan. Så vi klurade ut sätt för att bli pigg!

Rios sov tips:

1. Spela pacman tills man somnar
2. Räkna får
3. Tänka vilka kroppsdelar samt muskler man ska slappna av med

Mina sov tips:

1. Sjunga en elefant promenderade på en liten liten spindel tråd i huvudet
2. Räkna så långt man kan
3. Tänka på så många olika saker som möjligt och se hur många man klarar av att tänka på samtidigt.






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: