jaha som DEN har..!?

Då kom vi till de hära fula jävla blogg tattueringarna.. Seriöst hur kommer det sig att folk vill ha likadana tattueringar som någon annan har?

Konversation (någon som har det och en bekant)

- Åh får jag se på din tattuering? Vad står den för/hur kom du på den?
- Jag såg den bå blogg(namn)...
- Eh jaha?

Alltså seriöst!? Fattar inte grejen. Kom på nått eget istället! Självklart så kan man få inspiration av andra mm. Men just nu finns det några tattueringar som även kallas jävla bloggtattueringar av vissa tattuerare. Började as garva då en sa det, för jag förstod exakt vad han menade!

Jag hater på dem iaf!! Åh tycker man kan vänta i sånna fall tills man kommer på nått man typ vill ha, sedan kan man kolla runt på bilder, sedan så får tattueraren fixa en till dig, där du ha sagt nått specifict du vill ha och inte ha!




BRING IT.
BY: Frida, SVAR:

Jo jag vet det är inte kul å ha likadana tatueringar, just därför bad jag Jennie göra en korp till mig där vingen är utåt å går över i en text.

Men jag gillar en fjäder med fåglar så skiter fullständigt i om någon annan också har sådan. Jag tycker det är snyggt så fk alla andra :)

2012-07-02 01:17:38
http://fewrim.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: