kan det va birst på sex?

Inte nog med att jag har cp ont i tummen. Inatt har jag tydligen legat och gnagat på sidan av tungan min, så har ett mysigt skav sår, som mina tänder skrapar i hela tiden! Så det enda jag har tänkt på idag är att inte ha tungan rätt i munnen. Som tur är läker ju sår i munnen fort.

Kom även på idag anledning till att jag alltid vill vila (sova) då jag kommer hem från jobbet. Det är ju fatt sover man ett tag, sedan då man vaknar är man ju inte hungrig åh då slipper jag ju laga middag.. Smart va!!?

Snackade med Sis1 idag om Mamis julklapp huhu, de kommer bli fett nice! :P Se upp Morsan...


BRING IT.
BY: Mami

What? Jag har ju inte hunnit använda min förra än ju :D, åh vad spännande iallafall <3

2011-10-16 15:02:45

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: