man tager vad man haver, ibland ett rent A4

Fifannnh vad klockan går så fort man sätter sin fot utanför Bring! (Jobbet). Tänkte berätta en sak som inte alls så många vet, eller iaf inte ni hemma i Sverige. Haha! Åh det är att jag har åter igen sagt upp mig från ett jobb.

Yes jag har sagt upp mig från mitt nuvarande jobb Bring här i Oslo.

Uppsägningen från jobbet känns absolut inte jobbig, den känns bara underbar! Har givit Bring det jag kan, åh de dem nu ger mig är inte nog för mig. Så varav att jag väljer att lämna det och jag kommer aldrig mer se tillbaka.......

Jag har 47 arbetsdagar kvar, åh anar att den tiden kommer gå så fruktansvärt segt. Men jag hoppas den går fort så länge jag är på jobbet, men sedan kan den gärna få sakta in :P


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: