men är man myset själv lr vad

Mys Larsdotter idag eller vad!? Vaknade 1300 som ni vet, sedan myste jag kvar i sängen ett tag. Klev upp duschade, tvättade håret. Efter det donade jag med massa små saker som handlar om att ta hand om sig själv.

Cassi klev upp åh då så satt hon på tv de var gray´s anatomy maraton (som det är varje lördag) så då fastande man ju framför det. Har aldrig gilla det programet, men Cassi har ju haighpath de så mycket att nu gillar både jag och PB det!

Fixade i ordning PB för hon skulle ju ut och personlig assisent som man är till henne fick man ju do the shit :P

Sedan tvingade jag iväg mig själv på 7/11 det var så sjukt jobbigt att gå dit, dog nästan (det är inte ens 1 min). Köpte en ungnspizza. Åt den, sedan somnade jag återigen och vaknade akurat nå!!!!!!!

Så jaha vad ska jag göra nu då? Förutom poppa musik som fan?

Btw shit vad jag har saknat att anväda spotify och spela massa sjukt bra musik!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: