underhållande med löning

sorry lite uppdate, har spenderat onsdagen och torsdagen hos Ponkarna min! Åh då de inte har nått internet blir man frånvarande i cyberworld! Sedan i så i fredags hade jag migrän hela morgonen och dagen, så var hemma och gick till doktorn, vilade och chillade!

Sedan vart det ut och dricka med PB´s jobb kompisar.. Gick på hard rock cafe drack gotta, sedan gick vi vidare till London ett gay ställe i Oslot, hade sjukt skoj där. Shootade en hel del och dansade gärnet. PB spydde på krogen huhu! Lördagen spenderades i större sätt hela dagen i soffan med Mätz. Sedan var det bara att trixa till facet.. Så drog jag Cassi och Mätz vidare ner mot Alexandeskällanplass är en krog där som har hur mycket brädspel som helst. Så vi spelade yatzy, vem där, den försvunna diamanten mm och drack öl! Fett mysigt ska lätt börja hänga mer där!

Tog och mötta upp ponkarna och Mariah sedan hos Hallner och Charlie, dansade och flummade på åh hade jätte trevligt! Hel lyckad helg, dock dyr tror jag :P


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: