den enda muskeln man behöver..

Fucking jävla måndags jävel, shit vilken negativ Larsdotter det har varit idag. Bög ställe, bög kläder, bög ledning, bög mat, bög hiss, bög väder, bög ljud, bög box osv osv! Så har jag låtit hela dagen typ.

Fick testa boxar idag, vilket betyder att man får byta topplock på alla boxar, nästan. Åh då är det ju så att jag får knappt av dem, så står med en skruvmejsel och våldar som attan! Sedan så när man ska sätta på den nya ska man ha fett starka nypor och klämma åt som bara attan, åh jag klarade det så klart inte!!

Så har haft samma frustration som då jag förlorar på data/tv-spel! Arrrrrrrrggghh..

Isse får då så klart hjälpa mig, varav att diskutionen går så hära:

Isse - Har du inga muskler? Man måste ju ha muskler..

Jag - Jo det har jag faktiskit (skit sur)

Isse - Vad då för muskler?

Jag - Fittmuskler, de enda musklerna man måste ha!! (väldigt tjurig larsdotter)

Isse - (dör av skratt)

Sedan då dagen gick, så kom jag tillslut på exakt vart jag skulle sätta skruvmejseln och lägga HELA min tyngd på för att lyckas göra det själv, så då vart det lite roligare..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: