Halloween planer så bloggen kommer efter

Har sjukt mycket att göra just nu mina kära läsare. Varav att bloggandet går sjukt dåligt för Larsdotter!

Halloween imorgon, hade verkligen inte tänkt göra ett piss då. Men PB fick mig på andra tankar om man säger :P Det är ju dock inte så svårt att peppa mig som älskar att klä ut sig. Men att de var PB som fick mig att vilja göra det är lite chokerande då hon HATAR allt sådant.

Åh ska man göra något, ska man göra något ordentligt så ah vi gastade ut på staden shoppade gärnet drog vidare till sandvikaköpcentrum och fortsatte handlandet där. Har fortfarande lite små saker att handla men det tror jag vi tar i morgon! Men Ah vi slog på stort tillo med Rio vart helt chokad över allt vi hade handlat ;) Hihi!

Önskar dock lite att jag hade min underbara fruga här över helgen! För där har jag min utkläddnings soulmate <3

Ikväll ska jag och PB fixa hår och dona lite med klädseln och kroppen så den är på topp för morgondagen :P Huhu!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: