svaret på frågorna från er läsare, samt foodpics

Försökte förut skriva ett inlägg från min iphone när jag lagade mat, men självklart så går det fortfarande inte!?? VAD I HELVETE ÄR PROBLEMET.. Fett less och irritirad över att det inte funkar, men nog om det nu.

Hade min första arbetsdag igår sedan sjukskrivningen. Finner inga ord! bläääääää*

Kommentarerna får sina svar:

Sis1, kommer suga lite mer på denna karamell ass.. Sedan så är de inte så snyggt då armen är uppsvälld eller de är skorpor på den. Varav att det blir inte riktigt rättvist för tattoon :P

Frugan, ah soon får du se den. Hur går det för dig på tattoo hållet? :) Dreads, nja har helt slutat funderat på den vill jag lova. Känns inte riktigt som jag har stilen för att bära upp det. Hur kom du att tänka på det?

Sedan kvälles kommenterare:

L om lick or u die:
ja eller nyaste piercingen! Hahaha :D

Svar: Jag tror du glömde några bokstäver. Kan folk bara stå för det dem skriver! Fattar inte grejen med en bokstav, är det meningen att jag ska veta vem du som börjar på L är? Aja det gör jag inte tyvärr, men bli inte arg över det! :) Tack för du läser min blogg!


image description
image description

Kan kocka till det jag med, lr huhu!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: