ensam i torshov med sjukt dålig tv, åh sliten från gårdagen

Nu är jag äntligen hyfsat utvilad, samt mätt och belåten i magen..

Vi var ju på club mango igår och såg filmerna. Åh som jag skrev var det köp en få två i baren, så jag och Rio fick i oss en hel del, bacardi fick ju lyxa till det med så vi var ju cp nöjda över det :P Huhu!

Var kvar till då stället stängde, vart ju så klart lite drama där i garderoben RIO! Haha.. Vårat nästa mål vart Max, då varken jag eller Rio hade ätit mat under dagen.. Träffade även på en bekant med en vän, som vi satt oss och käckade med.. Åh fy fan vad rolig ena killen var, han var finne pratade bara svenska och bor i norge :p Hahaha! Neh men han hade bott i Umeå innan!  Men han va fett skoj!

Sedan då vi var mätta började vi vandra mot Rio, kom fram dit vid kanske 0400. Åh jag tog en taxi därifrån, var fan inte i sängs förren klockan 0450 någon gång, åh så klart kunde man inte somna på dirr, så ah 50 mins sömn inatt jippi!

Fett sliten brud på jobbet, gårdagens fest smink åh hela shiten! Var dock aldrig bakis vilket var skönt, endast trött!

Så då jag kom hem la jag mig på en gång, åh vaknade halv nio nu ikväll :O Opps hehe! Men sjukt skönt som fan, åh nu har jag äntligen ätit köttbullar och potatismos, ska fan ta och springa iväg på joker åh köpa dip samt lite gurka och morot :D slurp!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: