är helt enkelt inte en person som ska sova ensam

Har precis tittat klart på Gia, sjukt bra film det är! Har borstat tänderna och hoppat i sängs. Idag har fan jag och PB varit ute på en powerwalk, på tal om absolut inget alls. Shit vad jag inte har någon kondis kvar för fem öre. Så har en stark känsla att denna start på träning kommer vara fruktansvärt jobbig! Men sedan när blev saker lätta här i livet? :P Ah precis!

I vilket fall så de senaste fem nätterna då jag har sovit själv, har jag drömt mardrömar. Åh det är inte bara en sådan här vanlig mardröm. Utan det är en sådan som du vaknar av och verkligen måste se till att du är klar vaken och sedan börja tänka på massa sjukt roliga saker du ska göra eller som du har gjort innan du kan somna om. Åh det är absolut inte roligt vill jag lova, slutsas av detta: Jag är inte en person som ska sova själv!

Igår tände jag ett ljus och lät det brinna ut, åh det funkade tro det eller ej men inga mardrömar tackar vi för!

Men då filmen Gia inte är så lycklig tänkte jag att jag skulle sätta på en annan rulle med bruden min! En sjukt gamal även den Hackers!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: