brännmärkt på låret och en glasbit i skinkan

Som vanligt lyckas Larsdotter med precis vad som helst :P Men det var ju inge nytt för er som känner mig, eller har läst min blogg under ett bra tag!

Vi var iaf på fisk og vilt, en kompis till Eve som jag bor med skulle spela dubstep där igår och om det kom mycket folk så skulle han få spela på den krogen varje tisdag hädan efter. Så vi var dit och suportade dem lite!

Börjar vi det hela med att PB böjer sig över mig och så klart lyckas sätta ner ciggen på mitt lår, så fick ett hål i strumpebyxan. Tackar för den :P

Sedan så ska jag sätta mig på en stol lite så hära snabbt och glidande åh vad sätter jag mig då på, om inte en glasbit! Hoppar snabbt upp och vänder baken mot PB som ser ett till hål i mina strumpebyxor och så blöder jag!! Tackar så mycket för den med :P

Så bedömning av fisk oh vilt, det är helt klart vilt!! Hahaha!



Lite toakonst som man kan hitta där..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: