dagens festligheter i solen på bild i Oslot

Idag har det varit sol i Oslot gott folk.. Tro det eller ej! Har varit sjukt skönt, så jag och PB drog ut på äventyr, slutade med att vi hamnade utanför sjuklingen Rio och drog med oss henne ner på staden för att innan lönen bestäma sig vad man ska handla shoppa :P

Satt oss ner och chillade med en cheesburgare på en trappa bevitnade ett gräl och sedan var vi på en STOR bolle jakt till mig. Ingen lycka på den jakten, så vart två små istället, men ja det fick fan vara helt ok det med.

Det börjar iaf att närma sig, så snart måste jag och PB slänga ut med stor pengarna whoop whoop!

För er som inte vet har ju jag fått ett nytt smeknam av en på jobbet.. Han tycker det var riktigt topnotch!! Så nu hör man gastande efter sig RG hela tiden. RG gör de, RG jobba nu, men RG..!


RetardGirl och Party and Bullshit

BRING IT.
BY: Frugan

Även om du inte vill ha det så är det jävligt snyggt! <3

2011-09-15 19:02:07
http://doyathang.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: