den gamla geten är en av de bästa personerna i världen

Ligger just nu i soffan i vardagsrummet, där jag har legat i stort sett hela dagen. Tittar iaf på Profiler en tv serie som jag och min älskade Mom brukade kolla på väldigt mycket tillsammans!

Det är sånna hära gånger jag verkligen saknar henne till miljoner. Önskade att jag bara hade tio minuters promenad till henne sedan så var jag i hennes famn. Men inte det istället har jag en bil resa på 9 timmar. Det suger så otroligt mycket att jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Älskar verkligen Oslo och trivs som attan, men att få vara nära min Mom det älskar jag!

Hon har varit en av de viktigaste personerna i mitt liv och det är hon fortfarande. Fast på väldigt långt avstånd då rå :( Tur det finns sms. För är det något min Mom e duktig på så är det att sms hihi! Det är långa sms och mycket slang som hon själv har kommit på, så ibland fattar jag inte alls vad hon menar :P Sedan har vi skype dock är vi inte så flitiga på det, men de ska vi utan tvekan ändra på!

Ne nu är reklamen slut så nu ska jag vrida huvudet mot den andra dum burken!

Mom Alla Blå

BRING IT.
BY: geten

Ooooh, vad mycket mysigt du skriver om din kära get, älskade kära bb, en förklaring kanske (barn-barn) hi-hi som du så ofta använder bruden ;). Ska ut i tvättis nu, men hör av mig igen för de hänna de va kuuult de :). Alla blå å boos <3.

2011-09-20 13:03:02
BY: Moster

Naaaaav, börja nästan lipa! Ska ringa å läsa upp det för mommo. Alla blå!

2011-09-20 14:05:59
BY: Mami

Jaa du har världens bästa get :)

2011-09-20 23:51:50

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: