direkt från jobblunchen utan mat en timme innan dagen ær slut og overtiden børjar

Sitter nu på jobbet, med hørlurarna i ørone och førsøker stænga ute allt som har med jobbet att gøra, nu nær jag har lunch!!

Men det ær inte det lættaste då alla omkring mig jobbar och jag sitter vid min arbetsplats! :(

De e negativt nu nær den riktiga ramadan har slutat, før nu har jag ingen att ta min sena lunch utan mat med.. Så ah nu sitter jag bara kvar. Men kænns ju lite dumt att sitta på bloggen vid arbetsplatsen, som om man sløar lixom. Men det gør jag då hell no!

Blir overtid idag med, sjukt kluven på vad jag ska bestælla før mat idag som jag ska æta två timmar efter :/ Hmm? Ska væl kanske spana lite på det nu, sedan ær det bara en 15 min kvar på min lunch åh då ær det 1 timme kvar på vanliga arbetsdagen, åh då børjar øvertiden!! Idag ska vi jobba hårdare æn igår! Yes yes..

Roligt inlægg, så jævla sugen på bolle så jag funderar på att ta en omvæg hem ikvæll bara før att få køpa diambolle :p Men får væl se hur jag kænner då jag får æta det ;)


BRING IT.
BY: Sis1

Känner du dig bättre i kroppen eller huvudet o det dära nu då när du kört på den där fastan?

Är ngt förändrat typ, vikt, hår, naglar, trötthet????

fett nyfiken o du skriver ju aldrig något.

Puss

2011-09-01 17:54:19
http://nwall.net

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: