fastan och framtida planer uppdatering till folket

Dålig tjej, dåligt bloggat.. Fattar inte så jobbigt är det ju inte att skriva, men när jag inte har nått att skriva om hur kul är det då för er att läsa?

Jag är iaf inne på sista veckan av min fasta nu, så söndag är sista dagen åh på måndag får jag börja äta och dricka när jag vill igen! Whoop whoop!

Men kan helt klart säga att det börjas kännas i kroppen, är lika trött som första veckan nu och somnar så fort jag sätter mig bekvämt!

På måndag ska jag iaf börja med mat schema så innan varje ny dag ska jag planera vad jag ska äta och vilken tid, just bara för att jag inte ska glömma bort att äta, då jag nu är van att inte äta. Ska även göra så förat jag inte ska smälla i mig fett mycket dålig mat nu då jag äntligen har fått rensa kroppen från alla skit!

Börjar även tränna på måndag. Sjukt peppad för en gångs skull, så nu ska man börja gymma 4 gånger i veckan har jag bestämt mig för. Skönt att jag har PB, Rio, Seb och David att träna med, vilket gör så de kommer bli lättare att ta tag i skiten :) Fett pepp på att börja cykla så det ska jag helt klart börja göra, då jag tror det är bäst för mina benhinnor.

Idag har jag ätit bacon och omelett då jag var så fett sugen på en riktig helg frukost! Fett gott tänkte försöka få i mig en macka sedan med :)

Mitt hår är iaf hyfsat ok nu, säger folk iaf. Så får väl helt enkelt lita på dem.. I helgen ska jag lägga upp före och efter bild, så ni får se hur det blev :)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: