försäljning eller predikan på trikken borde förbjudas

Det var en söndag tror jag tillo med som jag och PB (Hanna) åkte trikk påväg hem till oss. Vi hade varit nån stanns vet inte vart, men skit samma det är ovesäntligt. Sitter vi där bland massa folk. Då jag ser en tjej som kanske var 24 år men har världens tant kläder på sig. Så självklart kollar man lite extra. Så ser jag en stor namn skylt där det står hmm kommer inte riktigt ihåg vad de stod men det framstod iaf att hon var präst eller nunna något i den stillen!
Hon sitter iaf och pratar med en man som sitter mitt emot henne. Så jag tänker antingen känner de väl varandra eller så kanske han hade nån fråga till henne..

Säger då till PB (Hanna) att, tänk va sjukt det hade varit om de åkte runt på trikkarna och försökte värva folk..! Åh vi börjar skrattar åh PB håller med.

Killen går av, åh hon sitter kvar. Då det kommer en tjej och sätter sig mitt emot henne så ler hon som bara den och man ser verkligen hur hon försöker ta ögonkontakt med den hära tjejen. Men hon tittar inte in i hennes ögon och hoppar av på nästa stopp...

Då reser sig även "nunnan"  så vi tror hon ska gå av. Men inte då, utan hon ställer sig i mitten av trikken åh då dycker det helt plötsligt upp en till "nunna". De snackar lite sedan byter de sida av trikken och fortsätter sitt jobb, genom att sätta sig med olika människor och försöka trycka in deras jävla predikan i huvudet på de stakars oskyldiga människorna som bara vill ta sig hem och ha söndags mys!!

Ass jag blir så otroligt chookad vilka störda metoder de använder. Är de seriös på en trikk jävel! Kan de inte bara låta de som vill få komma själv? Vidriga männsikor är det va de framstår i mina ögon iaf!


BRING IT.
BY: Nina

Haha gillar dina bilder du lägger upp aso!

2011-09-11 14:23:18
http://nwall.net

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: