Fuck romantik åh fuck gud

Alltså seriöst nu ska jag fan köra ett litet hate inlägg här mitt på en solig fredag i Oslot. Men det är helt okej tycker jag!

Seriöst USA, what a fuck it s up whit all that bullshit? Sitter och tittar på bachelorette här hemma. Det är ett avsnitt då det är efter snack om hela programet. Åh det är en av killarna som har sagt till tjejen i fråga att hon har snygg röv. Och hela publiken börjar bua ut han.?

Då säger killen i frågan det var bara en komplimang!

Varav att programledaren frågar publiken om de skulle bli glad om någon sa att de hade en nice ass?

Publikens svar: NOOOOOoooo!!

Vad i helvete är det för jävla skitsnack? Vem fan blir inte glad om de får höra att man har en snygg röv? Alla blir ju det så varför i helvete kan de inte stå för det?

Åh detta är inte första gången jag blir snor tokig på att USA ska vara så jävla töntiga i sånna dära frågor. Allvarligt det ska vara sådan romantik och små jävla skit fjant saker innan man ens ska kunna ge någon en kram!

Åh Gud skiten tänker jag inte ens ge mig in på för då kommer jag aldrig kunna sluta detta inlägg..


BRING IT.
BY: Moster

Ha,ha! Gud-skiten!!! Du är väl bara såååå bäst älskling! Alla blå!

2011-09-27 10:17:10

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: