glass glass glass i stora lass lass lass

Förstår verkligen inte varför jag har väntat så många år? Sist jag åt Häagen-Dazs glass var då jag och Erik var i Thailand. Vilket var 2005!!

Men igår bestämde jag mig för att köpa en liten en för att testa. Åh fy fan i helvete vad sjukt god den var ass. Så idag längtade jag bara tills det skulle bli kväll så jag kunde springa iväg på 7/11 för att köpa mig en ny och njuta av!

Ohh så god, har du inte smakat den, så tycker jag helt klart det är de första du gör då du ska äta glass nästa gång!

Imorgon ska jag köpa mig en stor burk och ta med till Kalle så han får smaka vad fett smarrig den är då!

Neh nu ska jag dricka mitt gurkvatten :P


Exakt denna jag köper och den är awesome!

BRING IT.
BY: Mami

Du kan ta med en till mig tycker jag.NU <3

2011-09-20 23:50:07

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: