hår och illaluktande händer, samt en köns bild för god sömn

Sorry, att man inte bloggat på två dagar. Men har fan inte haft nått att skriva om. Åh då prioriterar jag fan inte bloggen :P

Jag har tagit ur mitt löshår idag och har nästan fått ur hela dread kakan som var över hela hårbotten, men bara nästan! Ska hugga in på den imorn med! I helgen ska jag och Rio ha hår helg. Rio ska klippas samt få nytt fint långt löshår och jag själv tänkte med klippa mig samt slinga håret, eller kanske tillo med färga hela skallen, då jag har sådan sjuk utväxt att jag vet inte riktigt om slingning kommer kunna fixa biffen, eller så kanske jag får slinga två gånger.. Efter det ska mitt nya underbara hår sättas i, dock 10 hela cm kortare än jag brukar ha :S Då längden jag brukar ha inte fanns på denna metod.. FUKk FUKK!!

Ah men sedan vill jag bara säga att fy fan vad händerna luktar vider om man röker sedan blöter händerna, uch åh fy fan ass!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: