hår snakk vad annars

Då är det helg till folket som gäller. Åh jag sitter här mätt som en jävla idiot efter två bitar pizza.. TVÅ BITAR :( Ska iaf lätt försöka trycka mera sedan..

Nu ska jag börja med att fixa Rio´s hår, har redan klippt det så nu blir det färgning sedan löshår on ffs :) Själv har jag fått ur alla tover, tack gode gud för det. Åh har även klippt mitt lill hår, uch vad jag verkligen hatar mitt lilla korta hår. Undrar hur jag ska klara och vara utan det sedan :( PANIK!! Ska slinga mitt hår ikväll med, men löshåret får jag inte förrän imorgon! :)

Sitter just nu och tittar på planet earth, när de är i grottor, har sett den förr åh det är lika farsinerande varje gång!
Åh inte peppad på att börja med håre ass, men det måste ju göras!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: