himmeln är blå och solen är gul PB sluta sov

Sol i Oslot idag igen, kors i taket för fan. Jag ligger så klart inne i soffan, väntar på att PB ska vila klart så vi kan gasa ner på staden för att köpa en kofta till henne.. Jag ska även sätta mig ner och skriva en inköps lista för jag vill med handla lite saker, men bara lite saker :P

Såg att jag hade blivit taggad på facebook på några bilder från sommaren. Storsjöyran med Frida Svensson min andra hälft, från sjukt många år tillbaka! Älskar henne som en syster och saknar henne varje dag!! Kan du inte bara försöka att få bort lägenheten sluta och dricka åh göra roliga saker. Och sedan bara följa med mig!

Ska ta och fixa till mig lite soon så vi bara kan gasa ner så fort hon har vaknat, whoop whoop!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: