i like BIG buts..

Helgens bravader, var urspårad så klart men vad hade jag väntat då kroppen fastat i en månad åh så heller vi i en massa alkohol i det!?

Lördagen så fixade jag PB snygg som fan för att gasta iväg i högklackat mot en jobb fest. Åh hon var så jävla snygg, jag och Rio var så stolt över henne.. Var precis som två stolta mammor :P Hihi! Tog kort och gastade på, helt okej! :)

Efter det så skulle man ta tag i sig själv då. Var fett nöjd med min nya rouge jag köpte på make up store, orange ton! :P

Jag och Rio satt och drack ett tag hemma hos mig, sedan begav vi oss till Tabita på inflyttnings fest, var riktigt trevligt! När de skulle ner på krogen så drog vi vidare till ponkarna och där var det dödsfest åh festen höll i gång till 0700 på söndagen, sedan så hade alla däckat på olika roliga ställen :P

Då alla hade vaknat till liv, så tog vi hela truppen på 11 personer och började vandra mot en pizzeria med svensk pizza, så där kom vi som en lite skolklass och invaderade hela pizzerian. Älskar den stora familjen ass!

Jag hade så cp ont i huvudet att jag började fundera på om jag hade fått en hjärntumör, åh då skojar jag inte heller! Tog alvedon, cigg, snus, vatten men tillslut fick kalle hämta en blöt handduk till mig som jag kunde lägga på min lilla panna..

Vart film kos hela dagen, åh det var helt okej! Vart en hård helg åh nu vill jag nog vara nykter i en månad till utan tvekan ;)



Vi gjorde ett försök för att ta en snygg bild, de gick JÄTTE bra :P

BRING IT.
BY: rio

hahah aaaah fcking awesome babe!

BY: evelina

men för tusans bananer va snygg du är i håret kvinna!!:)

2011-09-20 08:31:17
BY: Frugan

Snyggingar! haha :D:D puss

2011-09-23 20:16:39
http://doyathang.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: