inte nog med 10cm kortare hår, nu en helt annan färg med, suck

Varför kan aldrig lilla Larsdotter lära sig något av sina misstag som handla om henne själv?? Slår fan aldrig fel, bara för att det är MITT hår så ska jag så klart expremintera lite grann, åh det slutade så klart i världens katastrof..

Jag orkar verkligen inte detta uch fy och blä, så en hel kväll med hårfix är totalt bortkastad för att jag ska leka lite, så imorgon blir det än ännu längre hår fix dag än vad det hade behövt bli, eftersom jag måste börja om på ruta ett då det gäller mitt hår!

Japp ser ut som ett helt jävla tard kan jag lova er! Så nu imorgon blir det bara att blondera håret till den kritvita jäveln jag en gång har varit, gud var kul!! NOT.. Men de går ju rätt fort och få utväxt så då kan jag ju börja styra upp det igen! Men ah PAX för mössa nu fram ett bra jävla tag.. Whoop whoop

Sug balle vad less jag blir på mig själv............!!
Tusen år sedan, men seriöst åh jag vill inte ha så dära igen..

BRING IT.
BY: Mami

Varför är du inte nöjd med håret då :(

2011-09-10 14:56:36
BY: IDa

Haha.. var då inte snygg ja heller :P Hoppas allt är bra! Puss&Kram!!

2011-09-15 19:43:35

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: