mmmjjaauuuuuu

Kunde verkligen inte gå och lägga mig då jag såg vilken film som skulle börja på Tv, CATWOMAN! Min absolut favorit film. Hon är så sjukt sexig att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Ass seriöst varför kan inte det dära hända mig? Jag vill lätt va som hon, åh det är fan min största dröm, att bli catwoman :P Hmm hur ska jag göra för att det ska gå i uppfyllelse tro?

Aja halloween detta år paxar jag lätt catwoman iaf, utan tvekan! Shit vad fucking nice det kommer bli! Porrigt värre, åh gggggrrrrrrhh!!

Ne nu börjar det igen, men håller även på att ladda ner den batman filmen där catwoman är med oxå, shit blir en lång natt för Larsdotter! Inga problem för mig, för det är ju fan helg imorgon hihi..


BRING IT.
BY: Kief

Mjau?.... jävligt mjau!

2011-09-03 21:39:46

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: