no longer KB

Mums, vad duktig jag var att laga mat idag. Åt så klart inte upp det, men jag försökte iaf så gott jag kunde! Nu sitter jag och dricker en redbull, åh de ger mig fan vingar utan tveka!!

Urban har även varit här en snabb sväng idag, sjukt random och mysigt att träffa han. Han var på mellan landning från här norge till Åre.. var roligt att träffa han lite :)   

Hanna och jag, eller rättare sagt PB jag har ju kommit på det ultimata nya smeknamnet för Hanna och det är PB.. Som står så fint för Party And Bullshit. Så sinnes nöjd över det kan jag lova Moahahahah! Det jag skulle komma fram till var att vi har suttit och små drömt oss bort, sjukt fet, längtar till helgen whoop whoop!

Ne nu är det tydligen ett program som jag ska se enligt PB..




BRING IT.
BY: Nina

Vad händer i helgen då?

2011-09-06 14:20:38
http://nwall.net

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: