paniken som uppstår då jag måste ligga på mage, samt allt klet

Gud vilket sjukt fint väder det har vairt här i Oslot idag, dock sjukt jiobbigt för man vet aldrig vad man ska ha på sig utan att bli för varm eller för kall. Jag lyckaes inte så bra med det, så gick runt och va dödsvarm hela tiden ;)
Men nog om det eller hur :P

Så nu ska jag kanske ta och tala om för er alla som läser, vad jag gjorde igår som inte går och göra ogjort! Det är så klart nytt ink på kroppen som jag pratar om ;)

Var sjukt jobbigt då jag fick ligga på magen under hela tiden, åh jag HATAR verkligen att ligga på magen. Men ett plus var väl att jag endast tänkte på att det gjorde ont i svanken och i käken inte på det stället där han tattuerade mig ;)

Gjorde även denna hos Jimmy som gjorde min dödskalle och uggla! Vart sjukt nöjd över den älskar den redan! Men längtar något brutalt tills då armen har slutat varit så svullen och jag slipper kleta in den med massa vaselin!!

Neh nu ska jag vila armen min lite ;)


Liten titt får ni ;)

BRING IT.
BY: FRUGAN

Spännande och se din nya gaddning! ;D Btw. är du inte sugen på ljusa dreads nu??? Jag skulle lätt göra det om jag vore du, du vore fantastiskt snygg i det ;) Puss

2011-10-04 20:41:08
http://doyathang.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: