sjukt hur det kan bli som det blir ibland

Ibland så är saker så telepatiska eller vad det nu heter.. Skrev ju till er igår att jag hade hört av mig till min tattuerare!

Åh sist jag var hos han, som var i februari, mars nån gång. Så var ju Rio med mig och så klart lyckas flumbruttan glömma sin mp3 spelare där. Åh vi har varit påväg så många gånger att gå dit och hämta den samt att jag skulle visa upp hur bra min tattoo läkte, men det har ju alltid kommit nått iväg så vi har inte gjort det än!

Så rubriken i mitt mail till han var Tjejen med ugglan på dödskallen vars väninna glömde mp3!

Skickar mailet och en timme efter börjar mobilen att plinga, för det är någon som har skrivit på whatsapp.. Hinner inte kolla förren det plingar igen. Så när jag tar upp mobilen så har jag fått sms från min tattuerare där han skriver hejsan har du glömt att din väninnan har sin mp3 här. Sedan på det andra står det haha såg precis att du skrivit mail till mig, sjukt!

Åh det där är helt sjukt, att precis den dagen jag skriver till han om min nya ide, så skriver han om mp3 spelaren!

Vi gjorde slutsatsen att det helt klart var meningen att jag skulle komma till han för en ny tattoo ;)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: