spottar ut snusen, sätter på en p3 dokumentär och släcker lampan

Är väl dags för Larsdotter att skalla kudden och släcka lampan som de flesta har gjort för x antal timmar sedan antar jag. Men har ingen sömn i kroppen, hatar verkligen då man ska lägga sig bara för att!!

Helgen har iaf varit fin. Fredagen var det inflyttningsfest hos Cicci, var dock bara där en snabbis. Sedan drog jag och PB vidare till osten där det var födelsedagsfest. Var mysigt att hänga med Anders. Sedan innan krogen vart jag bjuden på nån äcklig skit sprit som svaldes ner med vatten.. Så klart! Drog på krogen en snabbis men insåg fort att det skulle ha slutat illa om jag inte tog mig hem.. Så tog en taxi till ponkarna!

Så de fick ta hand om en cp pratande larsdotter som inte kunde ta av sig skorna och hade kanske tappat något som jag inte visste vad det var, men det slutade med att David vart tvungen att tömma hela min väska :P

Lördagen fet fint väder ute så vi satt oss på en uteservering på lykka och några drack kaffe (JAG) andra drack öl och så åt vi småtugg.. Jag var helt förstörd så jag låg hela kvällen samt halva natten spyfärdig på Rio och Sebs soffa.. Men de var mysigt häng där ändå :)

Söndagen inga ord om, fett häng kvar på soffan, sedan ner på max fast kinamaten var i tankarna och sedan hem för häng i soffan här hemma!!

Där var en fin redovisning om helgen! Och då jag inte varit hemma så vart det så klart inget bloggande!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: