tända ljus i hela vardagsrummet, den sexiga onepicen on, any one?

Nu får jag äta och dricka, röka och snusa hur mycket jag vill whoop whoop.. Lr!?

Har tänt ljus i vardagsrummet och gjort det riktigt korsligt. Satt på mig min älskade Onepice då jag tyckte det var så otroligt kallt. Frusen som fan är man oxå under fastan btw, glömde jag att skriva i förra inlägget!

I början av fastan förberedde jag maten så när klockan slog solenärnere tog jag en tugga på en gång. Nu har det redan gått en timme åh jag har inte ens börjat med maten! Har gjort en kopp  kaffe och ätit 4 natchochips!!

Men jag vet jag måste äta, så ska värma spagetti och köttfärsås, sedan ska jag snylta ett glas rödvin av Qassi för är så sjukt sugen på det, av nån konstig anledning? Åh så klart har jag varit ute och tagit en fresh.. Men inte ens tagit en snus än!?

BRING IT.
BY: Mami

Hade gärna gjort dig sällskap med alla tända ljus för det är så fridfullt och mysigt då <3

2011-09-04 00:18:57

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: