våga se filmen som jag tipsar om

Varför är min blogg så bra uppdaterad och varför blir den uppdaterad på så oilka tillfällen på dagen. Det kanske ni har undrat över eller så kanske inte. Men tänkte iaf ändå berätta det för er!

Denna vecka och nästa vecka är larsdotter sjukskriven varav att hon är bara hemma. Åh har fett tråkigt rent utsagt. Sitter typ på samma ställe i soffan hela dagen. Sitter haha där ljög jag, ligger är vad jag gör :P Ser dock sjukt mycket bra på tv :D

Åh nu tänkte jag även vända dygnet lite hade jag tänkt mig ;) Får se hur det gå, då jag tänkte kliva upp tidigt imorn för att städa mitt jobb! Haha

Nu ska jag ta och göra några hårdbrömackor och slå på en film. En gammal film som jag såg första gången med min kära kusin Anja som är lika gammal som mig! Vi gick i 6:an då vi såg den och jag kommer ihåg hur jag grät i smyg på slutet :P Älskar den filmen som fan, sedan är det ju världens vackraste kvinna med i den oxå!! Filmen heter Gia och är baserad på en sann historia. Är inte många som har sett den, men jag kan helt klart tipsa er om den!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: