1 life enjoy it

Har nyss kommit ur duschen!! Tog tag i fågelboet till hår åh tvättade det riktigt ordentligt, så snart har jag ett nytt projekt att torka det, borsta igenom det samt platta det! Uch vad less jag är på håret.. Varför kan inte jag få ha sådant här underbart asiatiskt jävla hår, som aldrig tovar sig åh blir jätte långt och jätte tjockt på typ 1 sekund!?
 
Åh min nyaste tatuering kliar så in åt helvete, håller på att få damp på den! Hatar hela jävla läkningsprocessen.. Inte nog med att den kliar, den måste smörjas in åh sedan ser den så jävla äcklig ut då den håller på att tappa skorperna :/ bläää
 
Men det är ju så klart värt det i det långa loppet ;D Hahaha!
 
 
Älskar verkligen min nya tatuering, den hade inte kunnat blivit bättre än vad den vart! Sjukt lycklig. Åh det är så klart underbara David (MadInk) som har gjort denna skönhet på mig :D Tackar han från hela mitt hjärta för den.. Han är helt klart bäst <3
 
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: