everyday whining from Larsdotter

Nu börjar tiden närma sig till att man ska sluta och ha ett gött liv. Tillbaka till den tråkiga verkligheten och det ofantligt tråkiga svensson livet!! 

Eller så klart kommer jag aldrig någonsin hamna i ett vanligt svensson liv, åh de vet ni med. Men min modell för ett svensson liv då :P Hahah! 
 
Men det är ju bara för en liten kort period så jag ska väl bara ta åh njuta av den tiden med.. För kommer säkert längta lite efter det senare i mitt liv.. Men måste ju säga att det känns tungt just nu riktigt tungt!
 
Saknar dock livsnjutarna, ska bli riktigt trevligt och ett glatt återseende med dem utan tvekan :D
 
Oooj ooj vilken förändring det kommer ske i mitt liv nu.. Men jag kör helt klart hårt på PMA, så de kommer nog gå fin fint...
 
Aja inget bestämt än, åh drar väl en hel del på att köpa den dära biljetten. Allt för att inte behöva inse det roliga är över hahahaha! Men snart så, allt löser sig ju alltid så jag är helt lugn :)
 

BRING IT.
BY: moster

Kommer å bli så bra så! Först slita å sen njuta! Tänk om det var tvärtom!! :) Pyss!

2012-08-22 16:19:36

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: