för gammal för att de inte ska va okej, men inte nog gammal för att det ska vara okej

Idag var det sol igen :D Huhu! Så fick mysigt besök av Nicco och Tess idag igen så vi flyttade ut alla altan möbler ut på gården och la oss bekvämt tillrätta på altanen i solen :D
 
Eftermiddagen kutade jag och Nicco runt och letade massa pynt och dylikt inför våran awesome jävla kräftskiva som vi ska ha imorgon.. Längtar som bara den, kommer bli så jävla roligt! :D Whoop whoop!!
 
Drog sedan iväg med Mami och Mormor till selångermarknaden åh kollade på alla olika saker. Men shit vad jag tänkte tillbaka på tiden då man var tonåring och gastade runt där med alla sina kompisar åkte karuseller gratis för att vi var kung på att sno biljetter, åh satt gömda borta vid gräset och drack sprit åh hade små packet med cigg :P Fick stora gosedjur av pojkar och kollade alltid på nått slagsmål mellan små pojkarna :P Hahaha! 
 
Då va selånger roligt... Nu var det fett jävla tråkigt! Dock så är det ju mysigt att få spendera tid med Mami och Mom <3
 

BRING IT.
BY: Anna Moberg

Eller tog hand om mig när jag hade min första fylla ;) kram!!

2012-08-18 07:00:51

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: