första gången jag vill att tiden sak flyga förbi..

Larsdotter är som ni kanske fattat hemma i Sverige igen exakt stad är Sundsvall!!
 
Jag är självklart helt jävla missnöjd över att vara här, men ska inte gnälla om det! Blir väl i Sundsvall i 2 veckor, så de som vill hänga med mig får passa på att utnyttja den tiden jag är hemma.. För efter de två veckorna kommer jag lämna staden för ett bra tag! :)
 
Ska berätta om tiden i Bali för er, men just nu känner jag inte att jag vill kolla på bilder eller prata om det utan att kunna bli så deppig över att jag inte är där! Och just nu behöver jag inte deppa ner mig.. Så ni får ha tålamod med mig helt enkelt :)
 
Har fett mycket saker som jag måste kolla upp ta reda på och börja fixa och dona! Nu jävlar ska jag få tiden att flyga fort som fan, Hahahaha inte ofta man vill att tiden ska gå fort, men nu vill jag det :D Whoop whoop! 
 
 
Önskar den utsikten fanns här
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: