i would enjoy it so much right now..

Sitter man här hemma i soffan åh dricker vin åh försöker hitta lite viktig information, men man fattar ju så klart inte hur man ska hitta informationen eller vart man ska vända sig! Blir lite smått frustrerad så går ut för att ta en cig!
 
Åh då skriver Lotta på whatsap! Blir inte lite avis då hon berättar att hon är hos Jeje med pojkarna åh de har bbq party.. Men just nu pratade pojkarna bara Bahasa så hon passade på att skriva till mig!! När jag var där var det väldigt tråkigt då de hela tiden pratade Bahasa åh man själv satt där åh log åh fattade absolut inget alls.. 
 
Men nu när jag sitter här så skulle jag uppskatta det väldigt mycket att sitta där åh inte fatta ett skit.. För oavsett att jag inte fattar nått så har jag nått att glädjas åt eller att skratta åt, för de ser väldigt roliga ut då de pratar!!
 
Inte som svenskar det kommer bara ord, utan de lever ut orden med kroppen och ögonen åh allt! Åh det blir så mycket mer levande då, varav att man kan förstå ibland bara om man läser deras kroppspråk :) Haha!!
 
Lotta kom iaf med väldigt bra tipa vad jag kunde söka efter för att få lite av den informationen jag vill åt :D Tackar bönan så mycket för det!
 
Aja jag ska väl försöka rycka upp mig nu genom att hoppa in i duschen samt kanske fixa till håret lite mm! Hoppas ju på en trevlig kväll med Micke ikväll.. Men det är ju fredag så han lär ju som vanligt vilja vara med sin bästis ALKOHOLEN!! Men jag hoppas ändå! ;) Hahahaha
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: