hängt med stans tuffaste lill skrik idag

Idag så kom Sandra och hämtade mig, sedan begav vi oss till Lotta åh Lill Skrik! :)
 
Var första gången jag träffade han, åh det var jätte kul.. Han var så duktig stor kille så, tjurade nästan inget alls! Helt stolt över mig själv, matade han med nappflaskan åh satt och snusade på han en stund :)
 
Men NEJ jag vill inte ha egna barn ändå! Alltid mysigt med vänners barn, umgås lite med dem, åh att veta man alltid kan åka hem om det blir för mycket ;) Hihi!
 
Men när lill skrik blir lite större ska jag ta med han ut på tarzan och björn stigen :D Hihihihi!
 
Nu har jag varit och hämtat Meja, hon ska vara med mig ett tag då mamma Janni jobbar länge idag! Lill Kussen Jimm fyller även år idag, så snart ska vi över och äta tårta åh tacos tror jag. Stor Kussen Erik har hållt på med hans tårta i två dagar nu, så kommer kort på den sedan ;D hahah! 
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: