my wall are not going, to go up again

Jag förstår inte riktigt den hära känslan.. Åh jag förstår inte varför jag måste känna som jag gör just nu!?! Jag gillar det på ett sett, men jag gillar det inte av väldigt många anledningar.
 
Var så längesedan jag hade detta och jag har alltid trott att när jag väl får det igen så kommer jag kunna hantera det bättre, eller på ett helt annat sätt.. Men nja jag tror jag ljög lite för mig själv där helt enkelt! Haha
 
Varför kan inte bra saker vara lätta här i livet? Det är aldrig lätt.. Tycker det är väldigt onödigt att bra saker ska vara jobbiga.. Antar det är därför jag har hållt dessa bra saker så långt ifrån mig själv som möjligt under en sådan lång period i mitt liv!?!
 
Åh varför får man sådant jävla sug efter att bara supa sig full!? Det är nog det värsta av allt. Jag vet att så fort jag har druckit mig full så känner jag inget bättre utan väldigt många saker blir bara starkare åh så kommer stor smsarn fram inom mig.. Hahahah! Neh ingen alkohol för Larsdotter, har ändå inte råd med det heller så det är väl positivt iaf ;D 
 
 
Men denna gång ska jag fan klara av det hära.. Tiden kommer gå fort åh många saker kommer göra saker åh ting svårt, men jag ska klara det! Nu är det inge mera halvdant jag går all in och ska palla detta!! Min egna ramadan med känslor och lite längre än 1 månad.. Men Larsdotter fixar det så är det bara, så nu vet ni det..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: