när man har sjukt tråkigt och inte orkar göra något annat, då gör man detta

Har sjukt lite att göra just nu, så vad gör man då!? Jo snor en lista på Sis5´s blogg :P Hahahaha
 
Åh denna gång ska jag fan i mig inte fjanta utan jag ska svara så ärligt jag bara kan!! (A)
 
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Det gäller aldrig bara utseende!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Ja..
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Sis3
4. Hur lång är du?
163,5 ;)
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Minns inte, såg så många på flyggena!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Hemma igen?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av dem.
9. När såg du senast din mamma?
Över en månad sedan, innan jag drog till Bali.
10. Icke godkänt i något ämne?
Nopp
 
11. Mvg i något?
Många
12. När vaknade du idag?
Vid halv tio ungefär
13. Vilken är din favoritplats?
Där de jag älskar är.
14. Vilken plats föredrar du minst?
På ett tråkigt livslöst jobb.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Haha ingen aning, på nå sjukt awesome ställe iaf :)
16. Hur stor är din säng?
Jag äger ingen säng
17. Vad sover du i?
Beror på vart jag är, men oftast bara trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
Hade jag haft min säng så hade det varit 9st
19. Var har du bott/bor?
Jag har bott i Sundsvall, Föllinge, Hammerdal, Åre och i Oslo! Just nu bor jag ingen stanns, men håller till i Sundsvall
20. Tycker du om kinamat?
Jaa

21. Tycker du om kaffe?
Älskar kaffe, men försöker sluta!
22. Vad dricker du helst till frukost?
Kaffe eller Jucie
23. Kan du spela poker?
Ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ja 3 st minst.
25. Vill du ha barn?
Nej fy uch åh blä
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Norska åh förstår Danska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja då jag var liten
28. Vem såg dig gråta senast?
Kijo
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Att Livsnjuta
30. Är du cool?
Vem fan vill va cool?

31. Kan du rulla med tungan?
Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Har så sjukt många roliga människor i mitt liv, då jag älskar åh skratta..
33. Vad har du för ringsignal?
iPhones jobbigaste
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mind T-shirt
36. Kan du byta olja på bilen?
Ja
37. Vilken var den senaste boken du läste?
En kompis självbiografi
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna?
Ja
39. Dansar du i bilen?
Klart som fan jag gör, de e ju kung!

40. När var du i kyrkan senast?
Inte den belkaste, x antal år sedan!
41. Hur många hål har du?
??
42. Har du någon piercing?
Ja i öronen, naveln, tungan och en smile
43. Har du någon tatuering?
Oja ;) hahaha
44. Gillar du någon just nu?
Ja
45. Har du provat droger?
Beror vad man deffinerar droger..
46. Röka eller snusa?
Röker, men ska sluta
47. Har du pojkvän/flickvän?
Nej, men jag har en fru!
48. Vad är ditt mobil nummer?
Har 3 olika..
49. Vad ska du göra ikväll?
Gå på bio med Mormor
50. Har du några syskon?
Jag har 6 systrar och 2 bröder
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Har abonemang :D
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: