I really need a fucking drink

Hahahaha okej men ni sög ju verkligen på det hära.. Så inte en enda fråga hade ni att komma med! Men då tar jag bara det helt enkelt som att ni är helt nöjd med all information jag ger er ;D

Ikväll har jag och Mormor varit på bio, var riktigt mysigt att få hitta på något med den gamla geten ;) Såg nån svensk deckar film, kommer inte ihåg vad den heter. Men den var iag helt okej, då bion va gratis för oss båda ;D Hahah!

Var även upp till Moster åh kusinerna innan och hade firningsfika för att stor kusin Erik har fått ett rum i en skit fet lägenhet här i stan :D Grattis till honom, är han helt klart värd! <3

Soon ska jag och Sis3, kanske Sis5 oxå se på Matrix 2.. Såg ettan igår åh hoppar på 2 idag åh 3 imorn :D Kos kos kos!

 
Åh just nu har jag ett väldigt stor behöv av att dricka mig lite full känner jag :/

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: