lets do it the shameless way, ya!?

Igår laddade jag ner den första säsongen på den nya serien jag nu ska försvinna helt in i.. Är det något jag behöver göra så är det att försvinna, inte tänka åh bara vara någon annan stanns i huvudet än där jag är just nu! :)

Åh vad hjälper inte bättre än en serie som handlar om en familjen som har en pappa som är världens Alkis.. Man blir sugen på att göra lite som han, gömma sig i flaskan ;D Men man är ju helt enkelt starkare än så.. Så det blir aldrig nått av :P haha!
 
Tycker helt klart ni borde se denna serie om ni inte gjort det! Finns en UK version och en US version.. Jag valde US men funderar på att kanske ta UK då jag är klar med US :P

 
 

BRING IT.
BY: lillipintis

Välkommen hem snygging!! :)
när får man se dig i Oslo?!
puss

2012-08-13 14:30:15
http://lisapintar.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: