överraskning i iPhonen åh mys häng med Mormor

Idag så drog Mami, Sis3 åh Sis5 till sthlm för att gå på grönlanund. Måste ju säga att jag är nå jävulskt avundsjuk.. Jag vill med åka massa karuseller!!

Men har det mysigt här hemma med Mormor helt själv med! Under dagen har jag inte alls gjort för mycket, haft date idag med :D Hahahaha! Den jobbigaste (inte på ett dåligt sätt) daten hittills iaf... Men fick en lite överraskning så jag är helt nöjd tjej_88 ;)

Ikväll är det mormor och Emelie kväll, vilket består av att vi ska se något på tv som Mormor vill se, sedan så ska vi kolla på en film som vi alltid titta på då jag var liten :D Åh äta popcorn hihihi!

Blir en lugn åh mysig kväll för mig och mormor! Åh det är vi helt klart värda <3

 
Alla blå 4 ever 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: