följ retardsens äventyr i Asien under 3 månader på

Sista natten i Sverige på 90 dagar... Shit när man säger det i dagar låter det rätt så mycket, men säger man 3 månader låter det inte lika mycket, men säger man det ett halvt halvår då låter det oxå rätt mycket!?

Aja har fortfarande inte fått någon resefeber, men den kommer väl springandes upp längs ryggraden då man sticker fram biljetten och passet imorgon klockan 11 på arlanda :P Huhu!

Spenderar iaf min sista natt i Sverige hemma hos Hanna i hennes storebrors gamla rum i Sandviken, känns helt okej för då vet jag att jag inte behöver ha några svåra och jobbiga hejdån imorn, utan jag har redan gjort dem!

Mamis, Moms, Sis3 och Sis5s hejdå vart väldigt stressat och snabbt.. Men dock lika värdefullt som ett väldigt långt hejdå! Men kändes skönt med för då slapp vi grina mm ;)

Livsnjutarna hade jag ju redan sagt adjöken till åh de var tuffa hejdån, men vet som sagt det kommer bli awesome MEN TJENARE MANNEN i april <3

Nu kommer jag droppa mina tanka/funderingar/bekymer/underbarheter osv av Sverige för 3 månaders tid går jag i IDE med dem. Åh kommer bara fokusera hela mig själv på min och Hannas underbara resa!

Så denna blogg kommer inte användas utan vill ni följa våra äventyr så får ni gasta in på:

-----------------> http://escapadeoftheretards.blogg.se <--------------------

BRING IT.
BY: resume

You should try to write more useful information in your posts. It'll be better for readers.

2012-03-15 09:35:09
http://cvresumewriters.com/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: